Rajkombó 4es családi csomagolásban




By: eXa

17 Response to Rajkombó 4es családi csomagolásban

  1. Névtelen says:

    Fák juuuuuu

  2. ismeri valaki ezeket?

  3. Névtelen says:

    anyád te kurva

  4. van valami probléma?

  5. Névtelen says:

    ZSOLTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    uristen de kurwa rossz kép ez,nem lehet feltenni sehova 1 jo partyrol képet bmeg,mert eggyes wowos Macsó csávók azt hiszik h ha felteszik ezt a képet akk mások is elkezdenek wowzni partyzás helyett...hát ez oda basz
    zsolti

  6. Névtelen says:

    ezek kurva jo gyerekek es nemntudom ki kuldte be roluk a kepet de az halott!!!!!!

  7. Névtelen says:

    képpel baj nincs sztem se...de aki feltette mert irigy azzal lehet...

  8. Névtelen says:

    mindanyian ezzel az oldalal h elvagytok szalva!!!pff enn ezt az oldalt magasrol leszarom figyeljetek ez egy fos marmint az oldall!!!!!!!!!!

  9. Névtelen says:

    rohatt kis partytackók!!!

  10. Névtelen says:

    tackó xD kar h irni nem tudsz

  11. Névtelen says:

    sztem sincs semmi extra a képbe nemtom minek rakták fel

  12. Névtelen says:

    ejj majom exa te egy nagy debilll rajsaG VAGY AKKI sokaig az maradd!!!nem vagy man erdekess!!!ezzel az oldallal egyutt!!!

  13. Névtelen says:

    serintem fajj h ninbcs szemuvegjuk ezeknek a balfasz rajflamingoknak!!!szal ti ne idegeskedjetek tinektek ezzel a keppel semmi kulonos nincs csak fajj h nincs szemuvegjuk !!!balfasz exa

  14. Névtelen says:

    ok,sztem sincs baj a képpel,de basszátok meg ..tanuljatok meg irni és úgy osztjátok exát..milyen szemüweg? miwan? xDD

  15. Névtelen says:

    na én a szélső vagyok sálba :D télleg nem vágom mit keresünk itt :) minden esetre előre is kössz a reklámot :) benkő

  16. Névtelen says:

    a buzik xDD

  17. Névtelen says:

    Hahah.szánalmasak vagytok. ;D Nem értem mi a baj velük. én mindegyikkel jóban vagyok. Nagyon rendesek. :D Szerintem csak a féltékenység beszél belőletek. ;DDD

Megjegyzés küldése