Mortal combat


10 Response to Mortal combat

  1. Bazmeg,ez nagyon brutal..

  2. szerintem is. állitólag a mortal combatbol van kivágva. egy srácnál láttam facebookon linkelte. onnan szedtem.

  3. Névtelen says:

    Ez egy 8 perces filmből van amivel támogatást akarnak szerezni egy új Mortal combat moviehoz.

  4. Névtelen says:

    jééé ez nem az exa???tényleg olyan szépek a szemeid mint mondtad...

  5. Névtelen says:

    ,oen mortal combat ti idiotak hat ez egy torz kisbaba ti feleszuek ..mortal combat majmok..hat ez torz gyerek!!!

  6. Névtelen says:

    mien tamogatas..hat ha ti anyira hulyek vagytok amien messze laktok akkor soha nem ernetek haza...boy topolya

  7. Névtelen says:

    http://www.youtube.com/watch?v=cs3ROFNxa5M
    Nem onnan van, de feltűnik benne ez is. Elméletileg Scorpion is ilyen.

  8. Névtelen says:

    evvel annyi a gixer h én ezt tavaly láttam... szóval a fenti videóból lett berakva a linkeltbe...

  9. Névtelen says:

    Kulonben tenyleg az uj Mortal Kombat "elozetesebol" van,Reptile-t abrazolja.

  10. MasterOfPain says:

    Ábrázoja az apád faszát te barom állat!
    Ez egy betegség,ahol minden mozdulatnál kivérzik a böre mert annyira vékony...A betegség neve meg Harlequin Szindróma!
    Hogy lehettek ekkora tv-buzi kis gyökerek?.....Anyátok!

Megjegyzés küldése