:(


Elnézést mindenkitől. Nemtudom ki az az elmebeteg állat, aki beküldte, én csak kiraktam. Én nem tudom hogy ki halt meg, nem ismertem a lányt. Részvétem, ennyire mi se vagyunk barmok és szarháziak. Amint látjátok, azonnal töröltem is.

Megértéseteket köszönöm előre is.

Exa

10 Response to :(

  1. warrior says:

    Igy már igen Exa!!

  2. Névtelen says:

    meg igysem jo..mert szegyelheted magad...iet csinalni ..kezdok vagytok ti...kezdo kis majmok...keptelenek vagytok egy blogot kezelni ..szegyen es gyalazat.

  3. warrior says:

    Na figyu egy kicsit!Én is beolvastam tegnap Exanak,mert engem is felkavart az ügy,de azután mint ahogy irta is,a képet beküldték neki,tehát ő adatlapot nem kapott csak képet!Aki beküldte az aludas az egészben!Exanak pedig ahogy szóltunk a kommenntekbe,le is vette a képet és bocsánatot kért!!!!

  4. Névtelen says:

    LESZAROM EXAT ERE NINCS BOCSANAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EZENTULAZ OLDALEGY KALAPP SZAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ES TOROLHATNEK MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Névtelen says:

    Most itt sajnaltatod magad!!!pff exa te egy szgen vagy az elo emberek szemeben!!!!!!

  6. Névtelen says:

    ugyanmár emberek. felnőttek vagyunk. mindenki hibázhat. nemtudhatott rolla. bocsánatot is kért. ennél sokkal több dolgot már nemtehet. mitcsináljon? ölje meg magát?!.... leszedte a képet! és igen is van bocsánat.

  7. Névtelen says:

    Mah faszom fogagyunk a legtobb marokmatyi azt sem tugya h ki volt az a lany csak most van egy dolog amivel fikazhatyak Exa-t es kesz...Azt is el tom kepzelni h egy oan valaki kulte neki a kepet aki rosszat akar az oldalnak...Meg + ugy csinalnak mindha Exa nyirta vna ki...Ha valoban oan beteg alat lenne exa ahogy irjatok akk nem is szedte le vna a kepet bazz.Meg ha szar az oldal akk ne nezd es kesz!

  8. Névtelen says:

    picsaba az oldalall!!!!!!!!

  9. Névtelen says:

    Atol meg marad h te itt fikazod...

  10. Névtelen says:

    buziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Megjegyzés küldése