Sziasztok!





Sziasztok!Szeretnék elbúcsúzni tőletek,nem leszek:(
Szóval ez lenne az utolsó postom...
De mielőtt mindenki csoportos öngyilkoságot hajtana végre lemerült villanyborotvával,elárulom,hogy jövök vissza:D
Szeptember elején,addig pihenem a blog/az élet fáradalmait.)
Amig nem leszek,Exa és  "Sorry" fog helyettem postolni.
Búcsúzóul pár kép,pózer sunákok csoportos/egymással való szórakozásáról!

U.i:elméletben Csantavériek,aki tud tehet adatlapot is kommentben!


Fatraktor

40 Response to Sziasztok!

  1. Névtelen says:

    http://www.facebook.com/#!/album.php?profile=1&id=1832007098

  2. Névtelen says:

    http://www.facebook.com/album.php?profile=1&id=1832007098#!/album.php?aid=-3&id=1713307860

  3. Névtelen says:

    Ezeket hadjatok beken mert szetlesztek baszva faszopo mocskok.

  4. Névtelen says:

    Jajci, miert is kell oket hagyni? Ossze-vissza smaroltak egymassal, estek-keltek... Megerdemlik, ha mar gondolkozni nem tudnak!!!

  5. Névtelen says:

    ezt kurvara gyorsan leveszitek...mert szetcsapom a fejetek!!!!!

  6. Névtelen says:

    Ezek naon jó képek!!! Anyuci pici kislánykái... xD Ez a valójuk csak a szülők nem tudják!!! Ezt kell nektek ribancok!!!! xDDDDD

  7. Névtelen says:

    Egyezem az utolsoval :) es egyebkent meg en kepek alapjan meg szimpatikusnak is tartottam oket... De mostmar?! Hat istenem, latni oket igy eloben... Minden penzt meger :))

  8. RAJongó says:

    Höhö :D Be vagy baszvaaaaa :D Én a 7éves pályafutásom alatt nem fetrengtem ezek meg lányok léttére így :D És jó nézni hogy van aki "lavolja őket" :D Igeeeen és ez a gyűűlölet:D Mond meg ki vagy és rajtad is röhögünk majd :) Ha már ilyen erős vagy hogy szétcsapsz mindekit meg szétbaszol akkor ne szégyeld magad hiszen hős vagy :)

  9. Névtelen says:

    Csantavér szégyenei...főleg a Lilla meg az Anna:S pfff szánalom a köbön...!

  10. Névtelen says:

    heh...igen ezek a mai 14évesek...hát lool!részegen fetrengnek csupaa olyan elött akik eddig jot gondoltak roluk!!!tixta szégyen bandaaa!!!:p

  11. Névtelen says:

    De mit vagytok faszok ? nem igaz h ti még nem feküdtetek soha hulla részege..

  12. Névtelen says:

    2 egymas utani nap? Minden hetvegen? Nem, soha... Foleg nem 8.-os koromban. Szerintem errol ennyit.

  13. Névtelen says:

    már megbocsájtsatok.
    1 az,h először fordult velem ez meg meg gondolom,h utoljára is.
    és h mi lennénk csantavér szégyenei.hát nemhinném.
    meg kezdjük azzal,h nem egymás tán két nap.
    azta most mit vagytok ugy oda...mindenkivel előfordult már az ilyen.

  14. Névtelen says:

    Néhány hónap múlva 18 leszek és még nem fordult elő velem. Nem, hogy két évvel ezelőtt!

  15. Névtelen says:

    Nos, a legfelső képen balról -> jobbra: Kovács Anna, Angyal Lilla és Kovács Káka Viktória látható... Csanatvér legnagyobb partylotyói

  16. Névtelen says:

    akarom irni Csanatvér

  17. Névtelen says:

    nahattt:Pezek csantaver legnagyobb szegyenei!!!

  18. Névtelen says:

    Eh ez nem angyal lilla?

  19. Névtelen says:

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1832007098&ref=ts

  20. Névtelen says:

    de ez az angyal lilla....kovacs anna es kovacs kaka viktoria trioo!!!szegyennn...fuj,felgyujtani oket

  21. Névtelen says:

    Azzert sunazni valooak :D

  22. Névtelen says:

    Az Annat meglehet kurni siman ... jo csocsos

  23. Névtelen says:

    emberek egyidős vagyok velük de seggrészegen is csak annyit csináltam h leültem 1 puffra aludni...mondjuk leestem de akkor is nem a földön fetrengtem!!!!!!!!

  24. Névtelen says:

    Hah ez kellet nekik kocsogok !! Numtudjak miveljar bebaszni!!!
    DE 10/10 et erdemel!

  25. Névtelen says:

    azer szurnam a fosójukat a kis ribancoknak

    az annanak kibaszott jó segge van!!! jó kis húsos!
    a lilla meg ugy jo ahogy van, eleg baszhato állapotban van.
    a vikikét szopatnám.

  26. Névtelen says:

    a lillat ugy megbasznam h. a topolyai kistyukok is naponta 5 tojast tojnanak aztan meg le is nyeletnem vele a gecimet aztan meg hagy szopkodjon a tunderke !!
    az annabol leszivok egy kis tejet mert megszomjazom kozben!
    a vikit meg csak felig basznam meg mint a lillat !!

  27. Névtelen says:

    én kivételesen a viktóriával kezdeném. Hevült vágyaimat rajta töltenem ki. Lehet be is ugrok ma este hozzá és csinálok 1 kis Sexy Timet.
    Üdv. Muktar Sakanov

  28. Névtelen says:

    en meg SUBWOOFER halgatas kozbe basznam a Vikit orba szajba.
    ja meg a Lillara is kivernem.
    az annat kiadnam berbe cserebe sztandard hengereke. egyszoval kifogastalanok.

  29. Névtelen says:

    en karikásra basznám a pinájukat!!
    gyugnám a kobászt a cipójukba.
    Üdv Névtelen kolegám, éngemet érdekelnének azok a hengerek, nekem főleg standard 40 és feles kellene! megtudnánk-e üzletelni??
    esetleg ha adnál egy telefonszámot?
    esetleg van e még eladó SUBWOOFER hangszóróid?

    Muktar Sakanov

  30. Névtelen says:

    Bocs de a 40 es feles mar elfogyott , de van 15 42 sportbeomlos henger! De ha ha akarsz jaratni akarsz jarassad be ezt a 3 szuz hengert!!

  31. Névtelen says:

    Fúújj,én ismerem ezek közül az egyiket,de azt is csak látásból,a Lillát.És hogy ribanc-e?Nos,igen :D De mi a meglepő benne?Az anyja egy alig 21-22 éves csantavéri sráccal csalja a férjét... -.- Mit tanulhatott?
    Az ilyen lotyók szánnivalóak!!Büdös ribancok...
    Japp és még meggosztandó,hogy ez a csitri aznap este úgy benyomott,hogy az esések keléseken kívül smárolt a bnőivel,elveszítette a mobilját,és a diszkó utcájának !!!sarkán!!! bőgve vallott szerelmet egy olyan srácnak,akit fél évig bolondított,majd az mikor beleszerett egy másik csajba,hipp-hopp,Lillának mégis kell(ene) :D:D És merthogy minden faszira rászáll,aki ck azt mondja neki,hogy szép a szeme,nem újdonság,és oka is van:

    MERT EGY NAGY BÜDÖS KURVA!!!

  32. Névtelen says:

    Nem tudom mi bajotok velük.Én ismerem a Lillát és ő egy nagyon rendes és aranyos jofej csajszi.a kép hazudik,a látszat csal.ő nem ilyen mint ezt a kép mutatja.belevalo csaj.jo a segge:Dsrácok,én már nagyon régóta ismerem a csajt és hidjétek el jobőr+nagyon rendes is.mondom én.
    az annát.huhu.azt eltenném ám:Djofejcsaj az is.de hogy milyen jo bögyei vannak...azta.fogtam már,nem is egyszer:Djocsaj:D
    a viki,hát arrol ne beszéljünk.nincs bajom vele,jofejés szép is,de inkább az ütött az annyára.ő dugik 20évesekkelxDheh.szégye,h ilyen annya van.pff.huh még mit csinál.ájáj.szégyentelen nő az annya.
    nah gyerekek ezt skubizzátok.

  33. Névtelen says:

    hát nemtudom.
    én nemigazán ismerem őket, csak így látásból, de... alig 15 évesen nem ittam seggrészegre magam, nem fetrengtem össze-vissza, nem tettem ki a seggem poznanicire. ezek már 14 évesen ott voltak discoban, mit akarnak? hazafelé aludni!
    és mért is ismeri őket minden pasi? 1, max 2 év múlva már őket is szétkúrja mindenki, le lesznek járva, mindenki úgy néz majd rájuk hogy "nabazdmeg itt ez a ribanc is..."
    nem mondom, hogy nem kell inni, a pia azért van, hogy megigyuk, de nem így... ez azért elég gáz.
    nadejólvan, nem az én dolgom, csak így tovább csajok, járassátok le magatokat mégjobban. grat. -.-'

  34. Névtelen says:

    inkább nem is mondok semmit...Sztem mindenkinek megvan a saját maga véleménye rólatok!!!! ez nagyon gáz...de hajrá csajok...igy tovább!nem másnak lessz rosszabb hanem nektek!gondolom nagyon jó lesz majd az ha valaki ujjal mutogat rátok az utcán,hogy ,,itt vannak a részeg kis picsák...``had ne mondjam tovább!.....

  35. Névtelen says:

    Csantavér szégyenei...

  36. Névtelen says:

    szeretni valok.!!IMÁDOM ŐKET!!!és nem csantavéér szégyeneií!!kár,hogy nem ismeritek őket!

  37. Névtelen says:

    hali mindenkinek:nem igaz amit mondatok mert ezekre meg nincs kitalalva az a szo ami illik rajuk ezek akkora kurvak lesznek h meg ok se fogjak elhinni.kulonben tenyleg az egyiknek tudom az annyat a viktorianak na az meztelenul tancolt az egyik kocsmaban mindenki szeme lattara reszegen na akkor ne csodalkozzunk,meg a rendorokkel kuratta magat ugyhogy a lanya is ott volt ,szep kis tarsasag,az a dagatt kocanak az annanak meg ma 10 evesen volt menstruacioja akkor ezen se csodalkozzunk amazt a ribancot meg meg lapattal se piszkalnam meg mert latszik a kepein h nagyon bevan kepzelve a kicsike pedig nem er lofaszt se szerintem kefelni se tudnak csak baszassak magukat mint6a rosz kutyak!!!szegyen de jo tuni h mijenek az uj fiatal lanyok bazd meg es vagd ki a faszra!!!!

  38. Névtelen says:

    Igaza van a fenti névtelen kolegának meg a tobbi nek is kivéve aztat akik dicsérte ezeket a ribancokat.Ezek csak azért rugnak be kurvára mert meg uj nekik es, hogy tudjanak mivel hireskedni hu hogy én hogy be rugtam hogy néha itt okádtam, ott okádtam gyerekek ez csak 3 a sok kis szüzkurva kozul de mi van a többivel akik például a padon okádja el magát mert annyira be van baszva aztán a mentő viszi a gyomormosásra vagy jobbik esetben haza.Itt a neveléssel is gond van ezzel magukat járatják le némelyiket sokszor meg baszhatták részegen.

  39. Névtelen says:

    ekkora kurvákat még nem láttam sosem!!!!!ami azt illeti nagyon szánalmasak!!!!!!!!Gratulálok csak igy tovabb!10 év mulva már a saját apjukkal kurassák magukat!vagy még anyi sem kell szerintem!!!

  40. Névtelen says:

    Nem most volt :D Hehehehee! Milyen fura ujra látni ezt a pósztot :D.Miért halt meg az oldal?

Megjegyzés küldése