Nazi




Döntse el mindenki, hogy mit gondol erről a képről. Szánalmas, hogy kezd divattá válni az, hogy én most ' úde nagy szkinhed vagyok ', vagy pedig csak interneten keresztül van nagy pofám. Ez most nem azoknak szól, akik NEM valamiféle divathullámon keresztül lettek azok. Ez a dagadt, szemüveges, zsíros hajú, fogszabályzós gyerekeknek szól, akik azt hiszik, ha skinheadek lesznek, mindenki félni fog tőlük, és menő az egész.

Ami pedig a képet illeti. Én a bakancsfűzőkön elröhögtem magam, azon kívül hogy az egész képen röhögtem. Hogy lehet így kinézni??

2 Response to Nazi

  1. Névtelen says:

    anyádba te görény! éljen a nemzetszocializmus

  2. Hát ez tény hogy sokan már divatból azok :S am a többinek ha jól látom rendessen bevan fűzve a bakans,csak első 2 polgárnak néz ki valahogy furcsán :D

Megjegyzés küldése