Bosnyák Ricsi 437.ik helyen végzett. Hogy hol? Én is csodálkozok..




920,11 pont-al méghozzá..Gratulálunk neki! :)

By: eXa

17 Response to Bosnyák Ricsi 437.ik helyen végzett. Hogy hol? Én is csodálkozok..

  1. Névtelen says:

    437. xD lal

  2. nem is tudtam ...

  3. Névtelen says:

    Mi ez a kartyas cucc? i didn't get it

  4. Névtelen says:

    Olyan mint a ju-gi-oh XD

  5. Névtelen says:

    Imba...xD

  6. Névtelen says:

    Kopaszodik!

  7. Névtelen says:

    mebasszam a kurva annyatokat gecifasopo banda...........hehhhhhhhh....ez oz oldal egy nagy rakas szar...csak dugnam meg az annyatokatt....bekaphattyatok fasz rajfaktorrrrr...ricsi vok topolya!!!!!!

  8. Névtelen says:

    topolya ftw

  9. Névtelen says:

    topolya sucks!!! HAHAHAHAHA

  10. Névtelen says:

    topolya? én ojat nem ismerek.... nem véletlen Pocsolya lesz az?

  11. Névtelen says:

    Pocsolyaaaaaaaa

  12. Névtelen says:

    ejj minek irtok az en nevemben???ricsi voil na vegyetek man eszre magatokat h itt egy ember irkal egesz vegig es leakarja egetni a masikat szal ne fintazatok!!!!!en most csak azert jottem fel szolni h tudjatok menyire szanalmas ez az oldal ide felraknak kislanyokat lekurvazak + leocsaljak stb...!szal csak roviden enyi!!!!!!!!!!

  13. Névtelen says:

    A kúrvákat le kell kúrvázni v nem? xDDDDDDDDDDDD
    Ricsikém, láttam a pofád gardenba. xD Hát szépségesen, elragadozóan, gyönyörűségesen villogtál mint egy nagy rakás szar! xD Lehet, h még szépen is fogalmaztam. :)

  14. Névtelen says:

    topolyát azért nem kel fikázni, it se birják ricsit :D

  15. Névtelen says:

    Hahahaha...ez egy akkora fasz..:D..eleg bekepzelt es meg ronda is a feje...pfffuuujjj buziiiiiiiiiiiii...:D..en az egesz kepet feltennem amin rajta van..:DD

  16. Névtelen says:

    hehehehe rohelyes

  17. Névtelen says:

    ez epp cuki *-*. megmondjam h hol? a marha versenyen ahol te oszkar dijat nyertel,buzi kocsog pff!!!!!!!!437 versenyzobol 437 lett. hoh de nagy wasist... ugyan hadjatok mar Richiet,ti szanalmas nyomoroncok. nem volt gyerek szobatok,egy barbit meglattok mar veritek a faszotokat. szval lelehet szalni Richierol. pá-puszi : Melcsy vtam :))

Megjegyzés küldése