Törnéd el a nyakad...!



By: "Sorry"

15 Response to Törnéd el a nyakad...!

  1. Névtelen says:

    Hahahahaha...mekkora ribanc, torne el a dereka xD

  2. Névtelen says:

    Aki nem tudna,ez a Farago Timea....Cello legnagyobb szegyene es kurvaja...(meg Adaje, Zentaje es igy tovabb)...

  3. Névtelen says:

    Nem ismerem a lanyt, nem tudom,h kurva-e v sem... De mondjuk, ha egy elsportolo tudja ezt, akkor ribanc? Mert szerintem nala nem ebbol adodik a ribancsaga...

  4. Névtelen says:

    Nem arra irtam bazdmeg..A csaj 15 eves es tobb pasival fekudt le mint egy atlagos kurva 1 nap alatt...ismerjuk eleg sokan es mindenkinek ez a velemenye rola...te meg ne szoja be ha nem tudod mirol van szo...pfff

  5. Névtelen says:

    En is azt irtam,h nala nem ebbol eredhet a ribancsaga,h ilyen kepe van, ha mar az... Egy szoval se mondtam,h o nem lenne az, mivel fogalmam sincs ki o... Nem tudom miert kell rogton kiakadni, de ok...

  6. Névtelen says:

    Kinek kell a telefonszamja? :D

  7. Névtelen says:

    Nekem >D>D

  8. Névtelen says:

    0628927325 hasznald egesegel meg a kurvat is szolok haturol szereti :D

  9. Névtelen says:

    egeszsegel :)

  10. Névtelen says:

    Hatulru he? >D

  11. Névtelen says:

    Timi944@hotmail.com >D

  12. Névtelen says:

    Utca, hazszam? :D

  13. Névtelen says:

    Rohadt tetves kurva anyad buszke lenne rad!!!

  14. Névtelen says:

    háhhá a ribanc :D

  15. Névtelen says:

    Ringyo a faszija eggyutt volt meg az mellet meg egy parat le szoppantott/kefelt veluk naon szereti a faszt :D

Megjegyzés küldése